يکشنبه ۴ آذر
حسینیه ی آسمان شعری از یعقوب شبانپور
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۴ شماره ثبت ۱۱۲۴۹۶
بازدید : ۲۶۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب یعقوب شبانپور
|
ابر ، رخت سیاه پوشیده
ناله هایش بلند چون باران
می دهد آش رشته ی نذری
هدیه به دسته ی عزاداران
شده برپا بساط گریه و غم
آسمان کرده بر تن خود شب
ضجه هایش بلند و لرزان است
در عزای برادر زینب
روضه خوان محلّه ، حضرت ماه
با نوای حَزین و زیبایش
شروه هایی غریب می خواند
در غمِ جانگدازِ اقایش
سینه زن ها ستاره های شبند
باد ، مدّاح سید الشهداست
این چنین مجلس عزاداری
بی گمان بهترین عبادت هاست
یعقوب شبانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم که اشعار من را دنبال میکنید | |
|
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا حسین شهید(ع)
به شعر ناب خوش آمدید
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید