يکشنبه ۴ آذر
نازنین شعری از محمد گلی ایوری
از دفتر ستایش و نیایش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۱۱۲۰۲۱
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب محمد گلی ایوری
|
نازنین
نازنینم عشوه و نازت خریداری کنم
درد و آلامِ تو را با جان ، پرستاری کنم
گلعذارا غمزه ای تا غم ز دل بیرون شود
طاقِ ابروی تو را محرابِ بیزاری کنم
من که حیران تو ام سرگشته از درد فراق
گوشه چشمی در وصالت مشقِ بیداری کنم
جان زجنس خاک نباشد خود مقدّر کرده ای
تن به خاکش چون سپارم جانِ خود جاری کنم
این قفس را آب دون بسیار و من از غافلان
با نظر بشکن قفس تا میلِ هُشیاری کنم .
محمد گلی ایوری
***
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم بزرگوار در پناه حق | |
|
درود بر شما بزرگوار از عنایت شما ممنونم روزگارتان بهشتی باد | |
|
درود بی پایان جناب علیزاده نیشابوری ممنونم استاد بزرگوار | |
|
درود بر شما بانوی گرامی ممنونم ازحسن نظر شما | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاسگذارم | |
|
درود بی پایان بر شما فرهیخته ممنونم از ابراز حسن نظر ایزد نگهدارتان | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاسگذارم | |
|
درود بر شما بانوی گرامی ممنونم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
صبح و روز شما بهشت
زیباست