يکشنبه ۴ آذر
نعشِ مردی سرد و تنها مانده بر دستم هنوز شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۱۱۲۰۲
بازدید : ۹۱۹ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
نعشِ مردی سرد و تنها مانده بر دستم هنوز
با تو در قتل خودم هر روز همدستم هنوز
لاشه ای از جنس من با خنجری در دست تو
روز و شب در حال مردن از غم ات هستم هنوز
روز و شب با قاتل جانم مدارا میکنم
آه - من ، خنجر به خنجر از تو سرمستم هنوز
با تمام خاطراتِ تلخ و شیرینت خوشم
گرچه در چشمان تو بی ارزش و پستم هنوز
رفتنت یک عمر دلتنگی به بار آورده است
من ته این کوچه ی تاریک و بنبستم هنوز
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.