شنبه ۳ آذر
کعبه ی دل شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۱۱۱۸۱۵
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
من زنماز خسته ام روزه یِ خود شكسته ام
باده بده به دست من چون زجهان گسسته ام
--
ازقدوقامت صلات غب غب حی علی صلات
خسته شدی چو من بیا كه كنج دل نشسته ام
--
مست نمی شود كسی به گفتنِ سبو سبو
داد بزن بگو بگو كعبه و بت شكسته ام
--
تو را به رب العالمین به حاجیان دل نه دین
به حج دل برو كه گفت میان دل غریبه ام
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه پر مهرتون بانو🌷🌷🌷 | |
|
بسیار لذت بردم از بداهه استادانه شما سپاس از حضورتون استاد🌷🙏 | |
|
بسیار سخن نکویی بود🌷درود بر شما و سپاس از حضور گرمتون🌷🌷🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه ای بسیار زیبا و دلنشین بود