مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
ای بی خبر شعری از ادریس علیزاده
از دفتر ایسام نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵ شماره ثبت ۱۱۱۶۸۱
بازدید : ۱۰۳۴ | نظرات : ۹
آخرین اشعار ناب ادریس علیزاده
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
تا خویشتن راضی نگردانی به شکل اعتراض
هم نسل خود ، هم خویش را در انتظار انقراض
در سینه گر دشنام گردد برملا ، اصلا چه سود
این ترس از یک بزدلی، این خاک را ویران نمود
ای بی خبر با بی مبالاتی تو این خانه سوخت
تو با سکوت انگار از دشمن دهانت را بدوخت
تو با سکوتت ، مژده ی فردای فرزندت شدی
ظلمت، تباه کاری ، ریا ، تبعیض با دستت شدی
غفلت نمودی قیمت مرگ وطن، فصل خزان
شد جای هر فصل بهار سبز پوش و بی نشان
از پخمه گان بودی برای حفظ خود در مٱمنی
اما هزار افسوس از این گمرهی شد خرمنی
سروده شده توسط: ادریس علیزاده
۲۲ تیر ۱۴۰۱
نقدها و نظرات
بله درسته بخاطر ابن بود که بعد تصحیح بیت اول خواندم ولی در این صفحه ویرایش نگردید که از یادآوری شما ممنونم
درود بیکران بزرگوار
همیشه سلامتی آرزوی من برای شما
درود مرا بپذیرید استاد انصاری خوشحالم از بابت اینکه به دل نشست چرا که دلتان پاک و بی آلایش بوده و پهناور
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود