يکشنبه ۲۷ آبان
نفس های آخر شعری از محمد علی نیک روش
از دفتر شیههُ_خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۱۱۱۵۶۳
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
دو نفس مانده مرا، مردِ تو شد پیر، کجایی؟
و روان از تو پریشان و زمینگیـر" کجایی؟
غــزلی تازه ندارم ، قلمــم تابـ ندارد
به چه رویی بکنم شرح تو تقریر"کجایی؟
نه به دل شهوت رفتن" نه مرا پای دویدن
چه کنم با دل پابسته به زنجیر" کجایی؟
به دلم سخت گرفتم ، نشود غصّـه دچارم
دلِ تنهــا چه ڪند با بد تقدیــر؟ کجایی؟
تو و جمعیـتٍ خاطــر" تو وُ آســوده خیالی
منِ آسیمـــه سر و خاطـرِ درگیــر " کجایی؟
تو و شعری" شر و شوری" شرری" شهد شرابی
من و تشویش و شب و ناله ی شبگیر"کجایی؟
محمد_نیکروش
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و احترام سپاس از حضور و همراهی شما پاینده باشید دوست گرامی | |
|
عرض سلام و احترام
سپاس از حضور و همراهی شما
جناب خوش روی نازنین
پاینده باشید دوست گرامی | |
|
عرض سلام و احترام
جناب عزیزیان
زنده باشید دوست ادب پیشه
ممنون بخاطر دقت نظرتون
خوشحالم که هستید
ایام به کام | |
|
عرض سلام و احترام
زنده باشید دوست ادب پیشه
روز خوبی داشته باشید
ایام به کام | |
|
عرض سلام و احترام
لطف شماست عزیز همه مهر
زنده باشید دوست ادب پیشه
روز خوبی داشته باشید
ایام به کام | |
|
عرض سلام و احترام
خانم عباشی عزیز
سپاس از حضور و حسن نظر شما
پاینده باشید دوست گرامی | |
|
عرض سلام و احترام
جناب دزفولی نازنین
زنده باشید دوست ادب پیشه
ساز دلتان به نوای سرور
ایام به کام | |
|
زیبانگاهید و بزرگمهـــر
ذوست ادب پیشه و نیک اندیشه
درود بر شما شاهزاده خانوم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد بود بی همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
در برابر پروردگار
و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
بر تمامی مهربانان مبارک باد