جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از فرید محمدی
از دفتر آسمان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ۰۳:۱۳ شماره ثبت ۱۱۱۳۸۷
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فرید محمدی
|
کیست که بفهمد؟
آب و هوای دلم بارانیست
دیروز باران بارید
سراسر خیس شدم
خیس
جای مادر خالی
که ببیند رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
شاید دستان معجزه گرش ،
خورشید را هویدا کند
خورشید روح بخش ، خورشید ناز
دلم برای
مه سحر گاه گردنه حیران
برای عطر ریحان، بوی شب بو
و راه های پیچ در پیچ خاطره
تنگ نه لرزان شاید..... نمی دانم
اینگونه است که دلم همیشه
تنگ است....
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار مادرم سلامت هستن ممنون از نگاهتان سلامت باشید | |
|
سلام و درود سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
سلام لطف دارید نگاهتان زیباست موفق باشید | |
|
دورد سپاس از حضورتان سلامت باشید | |
|
دورد نگاهتان زیباست | |
|
سلام و درود سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
سلام و دورد سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح مادر عزیزتان شاد
فاتحه و صلوات