نسخه ی دلتنگی
آرامم
چقدر امشب بی تابت شده ام
چقدر دلم دستهایت رامی خواهد
انگشتانم را روی حبس کاغذم بکشی
وبگویی :من به جای،
جوهر قلمت می نویسم
امشب صبورتر نشسته ام
تا با اشک چشمانم آسمان تاریک بی حضورت را تماشاکنم
چقدرسخت ست .
خاطره های بی تو راسپری کنم
ثانیه ها ودقیقه ها مسڪوت مرا می نگرند
حتی اشک چشمانم به من رحمی نمی کند
قافیه ها دلباخته تو شده اند
چقدر رفته ای؟
ثانیه ها قهر شده اند
تو که نیستی، شب زودتر مراتمام میڪند
گویا آنها هم می دانند تو نیستی
تابه کلبه ی قلبم سرک بکشی
نمی توانم آرام باشم
آرامم
چگونه مبتلایم کرده ای؟
این دردم درمان ندارد
این نسخه ام فقط یک توراڪم دارد
امشب از پس خیالم بی تو برنمي ایم
از کدام واژه بنویسم
که سطرهای شعرم، بی تو خوانا میشود
نواحی مرتع دلم بی تو نمی رقصد
عطرت کجاست میشود بگویی؟
بی تو ...
نابینا، ناشنواشده ام
تو بگو نه را ه پس دارم
نه راه برگشت
میشود بامن سخن بگویی؟
غمم؛
خزائنه ابدی شده است
می شود !
به شب دلم بتابی!
مهتابم باشی
بامن کمی حرفی بزن
بگو امشب ماه من میشوی
بگو بامن ،بانگاهم تو می مانی؟
بگو آرامم، بگو بامن
شراب لبهایت مست میشود
میشود امشب صبورترشوی
دست خاطره هایت را بگیری
مرا به کافه ی نگاهت ببری
چشم در نگاهت شوم و
قهوه ی اخرین دیدارمان
که سرد شده است، باهم بنوشیم
میشود امشب،
فقط تو باشی ومن
من موهایم را پریشان کنم
وتو...تو ...بسان گذشته
خودت در آغوشم رها شوی وموهایم را ببافی
امشب اصلا عجیب دلتنگیت می چسبد
امشب اصلا عجیب دلتنگیت می چسبد
امشب دفتر عاشقانه هایم را تو بنویس
ریتم قلبم
باز با یادآوری نامت
نامنظم شده است
بی تابم....آرامم
بی قرارم ...آرامم
آشفته حالم....آرامم
آرامم...ارامم کن
مگر نگفته ای؟
عطر لبهایم،
وقتی که حرف میزنم
بوی دلتنگی غروب خورشید رامی دهد
پس چه شد؟
آرامم...
طلوعم راکجا برده ای؟
یادم نمی آید
بی تو مجنون شده ام
لیلای بهارم، غمخواری ندارد
عزیزکم ...امشب غریبانه
دردلتنگی خورشید و ماه نشسته ام
هوای نبودنت
هوای سرد دلتنگیت
گرمای وجودم را سست کرده است
آرامم
نشسته ام خیره به دلتنگی نگاهم
که چشم انتظار آمدن توست
چراتمام نمی شوی؟
خیال ناآرامم
شرح دلتنگی قلمم را
چه کسی میشنود
عجيب ست، این تلنگر ملتمسانه
خواهش ازمن ،رفتن ازتو
نیاز ازمن، ربودن دل ازتو
دفتر شعرم امشب
بی حس ترین حبس قلم را دارد
ودرهیاهوی نبودن هایت
حالا که آرام جانم شده ای احتیاط کن
اما برو...
پر احساس و زیبا بود