شنبه ۳ آذر
بـخـشـش( دوبـیتـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۱۱۱۱۳۹
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
صدای قل قل قلیان قشنگ است
هوای گرم تابستان قشنگ است
به مولا انتقام هرگز قشنگ نیست
گذشت و بخشش انسان قشنگ است
یزدان_ماماهانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بی انتها خدمت ادیب پر مهر و رفیق دوست داشتنی آقای خوشروی نازنین 🌷🌹
بسیار عالی و بجا بود 👏 | |
|
درود متقابل خدمت شما آقای استکی بزرگمهر 🌺 | |
|
درودی بی انتها و سپاسی بی اندازه خدمت بانو کوهواره گران مهر و عالی فرجام 🌸
| |
|
درود شایان و سپاس جاودان خدمت ایزدبانو بهرامی عالی مهر و خورسرشت🌹 | |
|
درود و عرض ادب خدمت آقای انصاری عالی سرشت 🌹
ارادتمند شماییم 🌷☘️☘️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جواب داد گذشتم.
درودها .