جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فرحناز یوسفی، نشر پرستوی سپید
آخرین اشعار ناب فرحناز یوسفی، نشر پرستوی سپید
|
سَرَم آغل گوسفندانی است
که هر شب از این چشم به آن چشم میپرند
و خوابهایم را میچرند
و من از رصدخانهی چشمانم
ستاره میدوشم
راهِ شیری مینوشم
و واژه میشمارم
تا سپیدهدمان
|