يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
آخرین اشعار ناب اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
|
شعله وَرتر ز انم که بارانی دهد آزار
اتش غربتت جانان، گزارَد احوالی نزار
دیوانه فکری کُند چرخ زَنَد پروانه است
حتی سوختن تن نداد اندک زمانی کارزار
ای تو،ای مرغ شیدا نیمه من ز رویا
بر رخ است هویدا غوغاترین حال زار
قَسَم به جوشش دِلم ، روح خروش گِلم
مستی باده غِیر، اغوشی نبود گرم بازار
دارم مداوم کلام، دوام دام عوام ندارم
بیا ک هیمه ی جان جزء خاکستر نماند مزار
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما استاد گرامی | |
|
درود برشما دلم رو زار زدم گرنه قافیه زیاده بیزار حضار سزار و تزار شعر با قافیه ار هم دارم تکرار مکرر هم جالب در نمیاد با تشکر و لطف استاد برادر شاد و مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست