جمعه ۲ آذر
مرگ یک بار... شعری از ملیحه عمویی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۱۱۰۵۱۴
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب ملیحه عمویی
|
برخیز و قدم بردار گو هرچه که بادا باد!
بیدل! تو قوی دل دار گو هر چه که باداباد!
زان غفلت سیصد سال اکنون که شدی هشیار
بیرون تو بیا از غار گو هر چه که بادا باد!
بر چرخ گمان بردی دل را کندت تیمار
هرگز نکند یک بار گو هر چه که بادا باد!
وان دشنه که در پشتت بنشاند دروغین یار
بر قلب زند اینبار گو هر چه که باداباد!
بنگر که شدی بیمار خونین دل و تن تبدار
اکنون چه کنی پندار؟ گو هر چه که باداباد!
تا باز تو ننمایی خود بند و گره زین کار
این قصه شود تکرار گو هر چه که باداباد!
یکدفعه به پیکار آ بی باک چو یک سردار
سر گر چه رود بر دار گو هر چه که بادا باد!
|
|
نقدها و نظرات
|
من هم خدمت همه اعضا سلام دارم متشکرم | |
|
سلام من واقعا شاعر نیستم بیشتر یه آدم علاقه مندم و مطمعنم دانش شما و تمام اعضای محترم در مورد شعر و شاعری از من بیشتره از نظر لطف شما هم سپاسگذارم | |
|
خیلی متشکرم | |
|
متشکرم شما هم همین طور | |
|
متشکرم | |
|
متشکرم از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید