پنجشنبه ۱ آذر
🌹زیبا 🌙 شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۰۲۲۴
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
🌙🌿🌹🌿🌙🌿🌹
🌹🌿🌙🌿🌹
🌙🌿🌹🌿
🌹🌿🌙
🌙🌿
🌹
زیبائی ات را
من ، برای شب سرودم
خندید نورت
ماه ...
نور دیده ات را
دزدید و...
چشمش را
فرو بست
افتادی از چشمش
شدی مهتاب رویش
رقصیدی
با ملودی طرز نگاهش
تا که نشستی
بر دل بی زنگ باران
لرزید هر آینه قلبش ، از حضورت
بعد از
ملاقاتی که بوسیدی زمین را
خندید لب های...
.................گل سرخ
از تماشای سجودت
تُ
در پی من
سجده کردی بر زمین و
من
در پی تو
قنوتم، رو به آسمان است
🌙
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
🌹
سجود = تواضع ، فروتنی
قنوت = پرستیدن
🌙🌹🌙🌹
|