سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
شعر زیبایی بود .و پردازش و تخیل زیبایی داشت روان هم بود .
تخیل در قسمتهای...
برای تک تکِ شان قتلگاه خواهم کرد
......
رواق چشم تورا قبله گاه خواهم کرد
......
و مخصوصا...قلم به دست شما را نگاه خواهم کرد
......
چه خنده ها که به تصویر ماه خواهم کرد.
.......
و روان هم که عرض کردم
شعر را بسیار روان دیدم با یک بار خواندن منظور ِ نظرِ جنابعالی برایم حاصل گردید،
.......
پردازش هم که عرض شد ...
بیت ها به ترتیب کارگردانی شده بودند و اتفاق ها را به ترتیب سروده بودید ...
بعد از بیت اول ..اشتباه و گناه که شروع شعر بود
دورکردن رقیبان و به قتل گاه بردن رقیبان و بعد قبله گاه و بعد طاعت و بعد تماشا کردنِ با قلم و بعد خندیدن به ماه که همان (پوزخند زدن) به ماه است و تا انتها .......
و فقط سوالی برایم پیش آمد ...که
امید وارم روان بودن با صحبت عامیانه اشتباه نشود ...در بعضی از قسمت ها مثلِ
اگر بنا شود از قبله رو بِگر دانم🌺
شعر خیلی عامیانه و به زبان محاوره صحبت کرده .
........
درود بر شما زیبا قلم زدید .
آفرین.