با سلام و ادب گرامی شاعر عزیز زیبا سروده ی خواندیم، که بر دل و سرمان نشست و بس محظوظ و مسرور شدیم. بامید رهایی انسان و انسانیت از آدم ها!!!!! آرزویمان،آغاز یک تعامل زیبا،و استمرار حضور بارانی تان در کویر مطالب بنده است. سبز و بارانی بمانید.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
امید که شر دشمنان از کشور های اسلامی کوتاه شود