چهارشنبه ۱۶ آبان
۲ بامداد شعری از محمدمهدی شاه بهرامی
از دفتر دلِپُر.. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۱۵ شماره ثبت ۱۰۹۵۲۷
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر محمدمهدی شاه بهرامی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی شاه بهرامی
|
جز دو چراغِ چشم من ، در این مسیر هیچ ک نیست
پیاده میروم همان ، مسیری جز هیچ ک نیست
قلب من از خیال شب چه شاعرانه میتپد
در فکر بی صاحب من جز فکره تو ، هیچ که نیست
شب با همه تاریکی اش ، قلبم از آن تاریک تر است
در آسمان قلب من ، جز ظلمات ،هیچ که نیست
خنده از روی غم و حال بدم عاشق توست
بر روی لب های دلم ، جز طعمِ زهر ، هیچ که نیست
گفتا که او عاشق تر است :) گوید که میخواهد مرا
گفتم ببین در قلب من ، جز فکره تو ، هیچ که نیست :
اشگ میچکد از روحِ من ، مرگ می بیند مرا
صدبار میمیرم ولی ، در قلب تو ،هیچ ک نیست
فریار ولی بیزار از عشق ، فریاد میزنم ، چرا؟
در این کویر بی علف ، جز فکر آب ، هیچ که نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زریبایی است
موزون بنظر نمی رسد