سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        اردیبهشت 🌿🌹

        شعری از

        وجیهه رستگاری گل سرخ

        از دفتر عشق نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۱۰۹۴۳۳
          بازدید : ۵۸۱   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ

        🌿🌹🌿🌹🌿
        🌹🌿
        🌿🌹
        🌿
        اردیبهشت 🌿🌹
        به هر کجا که بنگری
        آنجا
        همان حوالی ِ دلت
        خدا ، نشسته است
        🌿
        اردیبهشت 🌿🌹
        به هر کجا که بنگری
        آنجا
        همان حوالی ِ بهشت
        خدا ، کنار ِ تُ ، نشسته است
        🌿
        اردیبهشت 🌿🌹
        که نسیم
        به گیسوان ِ تو جان می دهد
        یعنی
        خدا
        کنار ِ تُ
        همان حوالی ِ دلت
        نفس کشیده است
        🌿
        اردیبهشت 🌿🌹
        که پروانه از عطر ِ روی ِ گل
        مست می شود 
        به طواف ِ او می رقصد
        یعنی
        خدا
        کنار ِ تُ
        همان حوالی ِ دلت
        طواف می کند
        🌿
        اردیبهشت🌿🌹
        که بوی ِ یاس ِ رازقی
        از 
        کوچه های شهر به مَشام می رسد
        یعنی
        خدا
        کنار ِ تُ
        همان حوالی ِ دلت
        با ....‌‌‌‌....
        پیرهَنی
        به عطر ِ یاس ِ رازقی ، نشسته است
        🌿
        اردیبهشت🌿🌹
        که باران
        به روی ِ
        شکوفه ی ِ سیب
        بوسه می زند
        یعنی خدا
        کنار ِ تُ
        همان حوالی ِ دلت 
        جای ِ بوسه ی ِ لبش
        سیب ِ سرخ را
        به تو ، هدیه می دهد
        🌿
        اردیبهشت 🌿🌹
        که بهشت...........
        می شود زمین
        و زمین بهشت 
        یعنی 
        خدا
        کنار ِ تُ
        همان حوالی ِ دلت 
        همان حوالی ِ بهشت 
        تو را
        در آغوش می کشد
        🌿
        :وجیهه رستگاری _گل سرخ 🌹
         
         
         
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0