يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
وِردی خواند و بر روحم دَمید
گویی،شفاگرفت خموشی های خفته درجلدِ بیمارم
او بازبانِ مقدسش _درونم را لمس میکرد
وبه خلوتِ دِنجِ روحانیتش فرامیخواند
درآن لحظه پروازی ازدرونم رانظاره گربودم
_برلبهایم بوسه زدایمانم
وسجده یِ خالصِانه یِ توبه رابدرقه یِ گناه خفته براندامم کرد
گویی درآن محفل همه چیزدست دردست هم داده بود
تامرااز نو به دنیای تاریکم ببخشد
آنهاراخوب بخاطردارم
نه چشم داشتنند
نه دهان
فقط دستانی گره خورده به هم
وگیسوانی ازته تراشیده شده
که آویزه یِ گردنِ خودکرده بودند
درمحفلشان سوگندهافریادسرمیداد
وقلبهاشان نهان درکُنجِ سینه شان
سقفِ تالاری که محلِ گردِهماییِ آنها بود
با پرده یِ سیهی _آذین بسته شده بود
آن پرده یِ سیه ازگیسوانِ دختران عاشق زینت بخشیده شده بود
اشکها درتُنگ هایِ بلور، ماهی ها را مست کرده بودند
وچشمها نورمیرقصاند بردلِ آن سیاهیِ بخواب رفته درمحفل
نجوایی گره هایِ کورِ دستانِ آن ساقدوشانِ گناه را ،
ازهم بازکرد
وچشمهایِ بخواب رفته بانوری ازایمانِ برگشته به درونِ من،
درجایِ خود قرارگرفت
ولبانم به ذکرِ توبه گشوده شدگویی ساقدوشانِ گناه،
لبهاشان برچهره شان نقش بست
وآوایی مرا تکانداز گناهی که گیسوانم را آویزه یِ گردنشان کرده بود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادبزرگوارومحترمم زیبامیخوانید خوانش شمابرایم ارزشمنداست دنیایی سپاس حضورتان گلباران | |
|
سلام استادبزرگوارم زیبانگرهستید دنیایی خوشحالم ازاینکه دلنوشته راعمیق خوانده اید وهمیشه نگاهتان برایم ارزشمنداست زیرامیدانم به قلمِ دوستان بسیارارزش میدهید حضورتان گلباران | |
|
درود و احترام مجدد نهایت لطف و بزرگواری شماست ممکن نیست نوشته ای را یکی دوبار بخوانم نظری دهم و اگر نظری داده باشم یقینا که جواب و برداشت شاعر برایم مهم است و میخوانم واقعا تعجب میکنم خیلی ها حتی نخوانده یک نظری میدهند و حتی یکبار هم برای پاسخ نویسنده نگاه نمی کنند و این رفتارهاست که این سایت را این اندازه گرفتارِ کذب و ریا کرده موفق باشید 🌹🌹🌹💐💐
| |
|
سلام بزرگوار دنیایی سپاس ازمحبت شما حضورتان گلباران | |
|
سلام استادبزرگوارم زیبامیخوانید خوشحالم ازاینکه صدآفرین رابه لبخندی برلبانم گره زدید به یادِروزهای ابتدایی وصدآفرین هایِ نابِ دبیرِ مقدسمان خداوندبه کلامتان نورببخشداستادبزرگوارم | |
|
سلام استادفاضلی نژاد زیبانگرهستید حضورتان گلباران | |
|
سلام مهربانوی ادیب عزیزم نیازِخالص زیبانگرهستی هنرمند حضورت گلباران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ایام ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
را تسلیت عرض مینمایم