استاد لاهیجی مهربان
از نظر من کسی شایسته و سزاوار لقب استادی است
که در درجه اول
نه از لحاظ علم و آگاهی
بلکه از لحاظ شخصیت ، گفتار و رفتار
آنگونه عمل کند که شایسته اوست
قطعا چنین شخصی شاگردانش اول شیفته
شخصیت او می شوند و در مرحله بعد می آموزند
با دل و جان از محضر او
هر چند سختگیرانه که حتما در این سختگیری
صلاح و مصلحتی است
پس ، حتما چنین شخصی که به این مرحله رسیده باشد
هیچ حرف و کلمه ای نمی تواند او را دگرگون کند
اگر من به شما و امثال شما بزرگوار
که سالها و روزها برای هنر و دغدغه تان
زحمت کشیده اید ، اشک ریخته اید
و خون دلها خورده اید
و من که امروز در محضرتان می آموزم
واژه ی استادی را به کار نبرم
قطعا ناسپاسی از محضر گرانقدر شماست
بدون شک
کلمه ی زیبای استادی برازنده شما و همه عزیزانی
که در این سایت از محضرشان می آموزم
ادب ، متانت و بزرگواری را
شایسته است .
.
با مهر
تقدیم به استاد لاهیجی گرانقدر
و همه اساتید مهربانم در سایت
عاشقانه ای مناجات گونه بود
موفق باشید 👏🌺🌺