سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
|||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
معلوم است وقت که داشته باشید پُر فروغ ظاهر میشوید .
صحبت اینکه .
از عشق لبریزم زیبا بود .
از شوق میریزم زیاد به مصرع نمیخورد
به نظرم ...
به یادت شوقی از پاکی هنوزم اشک میریزم
بهتر نمیشد ؟
به خوابم باز می ایی زیبا بود .
هنوز از ماه میپرسم ز خورشید سحر خیزم
هم بسیار زیبا بود .
این بیت تان زیبا بود و بیت انتخابی من است
هنوز از خش خش پاییز برایت شعر میخوانم
به گوشم باد می گوید تویی فصل دل انگیزم
بیت بعدی هم زیبا بود بزرگوار.
هنوز آلوده ی دردم و با آیینه می خندم
هنوز این شهر میگوید که از عشقت بپرهیزم
..
بیت آخر و تکمیل کننده ی بجایی بود .
تو فردا بازمیگردی غروب این قصه می داند
هنوز این صبح میگوید که من با شب درآمیزم.
درود بر شما .