چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
من شانسم
هیچی برا من سهمم
بعدت من نمیخواستم
هیچکسی بعدت من شکستم
من شانسم
دردها شده برا من سهمم
داشتی حداقل یه سهمم
کاش بود برا من سهمم
تیک تاک ساعت
شده یه عادت
میگذره اما برای تو راحت
منکه خواستم ازت یه فرصت
ولی چه کنم نمیدی تو رخصت
تیک تاک ساعت
شده یه عادت
میگذره اما برای تو راحت
منکه خواستم ازت یه فرصت
ولی چه کنم نمیدی تو رخصت
دنیای بدی شده من طاقت ندارم
کنار هر کسی باشم دیگه عادت ندارم
دنیای بدی شده من طاقت ندارم
کنار هر کسی باشم دیگه عادت ندارم
تیک تاک ساعت
شده یه عادت
میگذره اما برای تو راحت
منکه خواستم ازت یه فرصت
ولی چه کنم نمیدی تو رخصت
تیک تاک ساعت
شده یه عادت
میگذره اما برای تو راحت
منکه خواستم ازت یه فرصت
ولی چه کنم نمیدی تو رخصت
شعر و ترانه تیک تاک از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نوروزتان پیروز
سال نو مبارک
قرن جدید مبارک
امید که تا آخر قرن خرم و خوش بسرایید
موفق باشید