شورِ مؤدب
بازهم به جهان بهار آمد
حالی شده بر ما
بَه بَه چه وصالی شده بر ما
بازهم گل و ریحان
به جهانمان فرود آمد ، خوش آمد
حالی شده بر ما
بَه بَه چه " مثالی " شده بر ما
بازهم شاپرک ها و پرندگانِ شادی
واردِ جهانِ ما شدند و بازهم ،
شادی کنان ، با همه وَرجه وورجه هاشان
به درونِ شوقمان ، پُر از حسِ پرواز،
پرواز را ، دوباره معنا نمودند ،
نعناع های تازه ، فضا را ،
پُر از عطرِ خوبِ نعناع نمودند
آمدند ، خوش آمدند
حالی شده بر ما
بَه بَه ، چه سالی شده بر ما
بازهم ، سنگِ تمام گذاشت خداوند ،
با آوردنِ این بهار بر ما
حالی شده بر ما
ز سوی ماوراها ،
بَه بَه ، عجب اتصالِ خوبی شده بر ما
دیگر حتی ، از سوزِ زمستان خبری نیست
تا اینکه دوباره نیاید ، بازهم ، عیش مان را کور نماید ،
راهش را ببندیم ، با شادی و لبخند
این خنده و شادی ،
حالی شده بر ما
حصاری شده بر او
نثاری شده بر ما
ما را دگر با عشقِ بهاران می شناسند
حالی شده بر ما
این شورِ مؤدب ،
خصالی شده بر ما
سال نو مبارک
بهمن بیدقی 1400/11/20
خادم شما(ملحق)