سه شنبه ۶ آذر
گلِ نرگس شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۶:۲۴ شماره ثبت ۱۰۸۳۴۱
بازدید : ۱۱۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
گلِ نرگس
یک شاخه گلِ نرگسِ پُرعطر،
عطرش پیچیده به دنیا
همه حیران که چگونه شاخه ای گُل ،
میتواند باغ کند ، وسعتِ دنیا
گفتم مگر دنیا ،
نپذیرفته به دنیا
بلبل را
بعنوانِ یه اُسوه ی خُنیا ؟
مگر عشوه های نور،
نکرده است ، به دنیا ناز بنیان ؟
مگر مرغِ عشق ،
حقیقت های عشق را
به داخلِ قفس هم ،
نکرده است عریان ؟
اگر جفتِ او بمیرد ،
او بدنبالش راهی میگردد
تا باز بدست اش آورَد ، همچون دنیا
به آن دنیا
گُلِ نرگس ،
اُسوه گشته است به دنیا
تا که تازه کند ازعطرِ خدا ،
جانِ مُرده ی جهانِ دون را
با معجزه ی خدا به دنیا
بهمن بیدقی 1400/9/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از لطفتان متشکرم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از لطفتان متشکرم شاد باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار