يکشنبه ۴ آذر
به که گویم شعری از اسماعیل یاوریان
از دفتر سویدای دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۰۳ شماره ثبت ۱۰۸۲۶۰
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر اسماعیل یاوریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل یاوریان
|
تو نباشی به کنارم غم دوری به که گویم
تو که رفتی نه امیدی نه سروری به که گویم
نه نگاهی که بلرزد دل بی طاقت و سردم
نه کلامی نه صدایی نه حضوری به که گویم
همه دنیای منی ای که نگیری تو سراغی
چه کنم من نکنم گر که صبوری به که گویم
همه شب خواب تو بینم که بیایی به کنارم
شده تاریک وجودم خودِ نوری به که گویم
چه سخن ها که شنیدم به وصالت نرسیدم
نتوانم تو خداوند غروری به که گویم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس و درود استاد | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود