سنه قوربان اولوم آذری اولکم،
منه جان وطنیم دونیادی،تورکم،
دونیانی دولانب دیللر ایچینده،
ارزشیم اوجالب اوچومجی تورکم،
تاریخیم همشه باشدا یازلمش،
سیلینمز سوزلریم داشدا قازلمش،
غیرتیم دونیادا باشقا سایلمش،
سینمی دوتموشام قاباخدا تورکم،
دالمدا دوروبدی تومروسوم انام،
اولادی بابکدیر افتخارلارام ،
بیراللی دونیانی تکجه ساخلارام،
قوتیم یرینده همانکی تورکم،
ستارن قوشونی باقرین سسی،
دنیانی ساخلیار بیلسین اوزگه سی،
کوراغلواویاخدی واردی نعرسی،
ایستسم الارام دونیانی تورکم،
قوچاخچی نبی تک اتچیلارم وار،
عاریفلر سوز بیلن یاخشیلارم وار،
شهریارتک منیم سوز یازنیم وار،
نینیرم اوزگه سین منکی بی تورکم،
ارازن اخماغی دردی سینمده،
ایرلخ سالبدی گوزدی گیلمده،
اغلارام قارداشیم ایری گورنده،
غیرتیم قاینیر سانکی بی تورکم،
بیرباشی موغاندا بیر باشی قومدا،
تورکومون اولکسی آز دیی بوردا،
بایراقم اوجادور نشاندی قوردا،
قورتارماز سوزلریم سلیمی تورکم،
شعر «روح اله سلیمی» ها
اگر آنچه میفرمایید دارای سابقه است
پیش از نشر، اشعارتان را ثبت کنید
موفق باشید 🙏🌺🙏