خداحافظ
عموی با وفا عباس نام آور خداحافظ
به میدان میرود اینک علی اکبر خداحافظ
علمدار رشید شاه لب تشنه عمو جانم
رود اکبر شبیه روی پیغمبر خداحافظ
بیا یکدم در آغوشم بگیر ای ساقی عطشان
تویی خوشبوتر از هر مشک و هر عنبر خداحافظ
سکینه در حرم تشنه عموی با وفا عباس
به خیمه عمه ام زینب چرا مضطر خداحافظ
روم میدان ابوالفضل ای عموی بهتر از جانم
چرا بابم نگاهش سوی انگشتر خداحافظ
مبادا لشگر بی دین خیام مصطفی بیند
بمان عمّو کنار خیمه ی اصغر خداحافظ
به راه کربلا دیدم شهادت از پی ام آید
مبادا در حرم گریان شود مادر خداحافظ
خداحافظ سکینه خواهرم، اصغر خداحافظ
روم میدان دونان ام غم پرور خداحافظ
پدر جان می رود اکبر به جنگ لشگر کافر
شود صد پاره پیکر از دم خنجر خداحافظ
جنان را بینم اینجا و نشسته مادرم زهرا
روم بابا به نزد ساقی کوثر خداحافظ
حلالم کن علمدار دلیر باب محزونم
خداحافظ عموی با وفا دیگر خداحافظ
عمو جانم ابوالفضلم عموی با وفا عباس
خداحافظ عمو جان تا صف محشر خداحافظ
...
یا علی اکبر(ع)
سلام و درود
بسیار زیبا و دلنشین سرودید
و برایم یادآور نوحه بسیار زیبای عربی فارسی (عموی خوبم) به قلم ارزشمند: محمد حجیرات
سلامت باشید و زیارت عزیزان (ع) نصیب تان
اللّهم ارزقنا شفاعت الحسین (ع) و زیارت الحسین (ع) و محبّانه (ع) برحمتک یاارحم الرّاحمین