دوشنبه ۵ آذر
باران شعری از احسان قدیری
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۱۰۷۹۲
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب احسان قدیری
|
بیا باران ببار ای ابر ببار بر من که آلودم
وجودم پر ز نیرنگ است
به تن آلوده ی دردم
به خونم تشنه ی شهرت
به دستم خون نا پاک است
به روحم تیرگی ها چهره ام را رو سیه کردند
بیا باران ببار ای ابر ببار بر من که آلودم
به من که بی تو پر دردم
زمستانم درختی خالی از برگم
ببار ای ابر تمیزم کن
ببارو این تن رنجور ز نامردی
ز هر چه پستیو زشتیست
به خون پاک خود پاک کن
تمیز از هر چه ویرانیست
تمیز از هر چه خشک است و بیابانیست
بدان من با تو آبادم
نوای بسته ای بودم
بدان من با تو آزادم
مثال غنچه ای روییده در لای گل و لایم
بدان من با تو شادابم
بیا با بودنت شادم
به رغم تو ز هر دردی فراموشم
بیا باران تمیزم کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.