جمعه ۲ آذر
فرمایش دوازدهم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر فرمایشات اخوی! نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۱۰۷۸۵
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
*روزیست خوش و هوا نه گرم است و نه سرد*
اینجا همه شادند , همه ,ا ز زن و مرد
از زور خوشی دهانشان کف کرده
نه غصّه ی نان هست نه دارو و نه درد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.