چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بیچاره این دل من بعد تو
آتشم زدی تو بد جوریو
تو بیا تا این دل آروم بشه
نه بشه خاکستر بعد تو
دل من باخته این بازیو به تو
تو میدونی تا انتها موندم با تو
تا اینکه عشق من به تو ثابت بشه
همه کاری کردم و میکنم برا تو
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
همیشه حق با تو بوده و هست
ولی دل من با کسی جز تو نیست
آره دل من دل باخته تو هست
که این کارو برا تو هست
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
پازل مو میچینم واسه تو
تا باشی دلم میشناسه بازیتو
شعر و ترانه پازل از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.