جمعه ۲۵ آبان
کتاب دل شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۱۰۷۵۰۷
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
کتاب دل
هر چند دیدی ظاهر حال خراب دل
دریایی از معنا است مکنون در کتاب دل
در چشمهایت نیست تاب این چنین نوری
درویش کن چشمان خود از آفتاب دل
چون کودکی با قایقی از کاغذ کاهی
آیی به سوی موج های التهاب دل؟
دریای سرخ اینجا نمی هم نیست می دانی
بسیار کشتی غرق شد در اضطراب دل
مهدی نمی دانند اینان تو چه می گویی
از شورش بی انتها و بی حساب دل
#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم آبان یکهزار و چهارصد
خورشیدی
پانزدهم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۳۷۵
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس. لطف تان پاینده جناب احمدیان | |
|
درود و سپاس و مهر | |
|
درود و سپاس بیکران بانو | |
|
درود و سپاس و مهر جناب انصاری عزیز | |
|
درود و سپاس جناب رضاپور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود