شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
بسم رب چشمانت!
چشمانم گورستان چشم هایی ست
که پرپر شان کردم.
[15:11:15]بداهه
سیزده بدر خوبی داشته باشید
خانم ها گره بادتان نره
آقایان شلوار یکی بسه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.