شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سید امین موسوی نژاد (شیفته)
آخرین اشعار ناب سید امین موسوی نژاد (شیفته)
|
دوست دارم پرنده باشم
نه قناری در قفس
یا خروسی پر هوس
دوست دارم پرنده باشم
در اوج قله ها
آزاد و رها
تخت خوابم از سنگ
رو اندازم
تاریکی شب
دوست دارم پرنده باشم
در اوج آسمان ها
بال بگشایم
بی پروا
صخره ها را به سخره گیرم
و رودها را
و جوی ها را
دوست دارم پرنده باشم
بی نقاب
چون عقاب
بی تا و بی همتا
بی نیاز و بی هر آز
برفراز آسمان
در پرواز
دوست دارم پرنده باشم
آزاد چون زبان مست
چون آنچه که رفت از دست
دوست دارم پرنده باشم...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب احمدیان عزیز مهرتان مانا سپاس از توجهتان 💐 | |
|
سلام استاد دزفولی عزیز سلامت باشید 🌹🌹 | |
|
سلام نگاهتون زیباست ممنون از توجهتان 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد