جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمدجعفری چرخلو (لاچین قزوینی)
آخرین اشعار ناب احمدجعفری چرخلو (لاچین قزوینی)
|
حالمـــــــون خیلی بــــــــده
که آن ابر بهـــــــاری می کنــــــــد تماشـــــــایــــــمان،
بݝض میکند براحوال ما و می گذرد ،
در گـــــذرو رفــــــتنش جای دگــــر می ترکـــــد
به حــــــــال ما ،
بغـــــض آن ابــــــر دق کرده ما ،
آری ان ابر بهاری که یه وقتایی آرومه ،
یک زمان اشکی و بارونیه ،
جای دگر می گرید تا چشم بارونی آنرا نبینیم ما ،
در آن جای دگر گریهها میکند،
زمیـــــن ما هم از بــــی آبـــــی ، فشـــارش افتــــاده ، سر جایش نشست فرمـــــــــوده ،
سرجایش خشــــکیدو فریــــادکشیــــدبر ما ،
که شما چقـــــدر خوبیـــــد به جز بــــاران
همه چیز از زمیـــــن و آســـــمان
بـــــارد بــــــــر شما بی نوایان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.