جمعه ۲ آذر
مهر مجازات شعری از سجاد نخعی پور (ناخدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۰۷۱۴۸
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)
|
دل برنجانم ولی این رنج تمام کن
عاشقم کن، عاشقی بر من حرام کن
شیخ مسجد بودم و من شب نگهدار
بر سر محرابم و بازم صدام کن
تا صدایم میکنی محراب به اتش میکشد
از صراط المستقیم گاهی به لغزش میکشد
گر هزار توبه کنم عشقت خطایم می برد
این دلم بر سر تو با عقل به شورش میکشد
شیخ مسجد بودم و بس عبادات کرده ام
پیشانیم را با هزاری مهر مجازات کرده ام
شهره شهر منم به خدایی و نماز هر شبم
بعد تو،با خدایم قطع ارتباطات کرده ام
قبل تو،خدا بود و منو این نماز هر شبم
بعد تو،عیاشی و این شد شراب همدمم
شیخ مسجد بودم و ریش سفید این محل
بعد تو دیگر که من ان شیخ سابق نشدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است