جمعه ۲ آذر
خونبها شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۱۰۶۹۰۰
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۱۰
|
|
خون بهای عاشقان اشعار ماست
عاشقی از رنگ و چند رنگی جداست عاشق
عاشق صادق بود جایش بهشت
عاشق چند رنگ ننگ ماجراست
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام منونم زنده باشید
علی ناب اراک | |
|
باسلام منونم زنده باشید وممنون از راهنمایی فرزندتان
با کمال تشکر علی ناب اراک | |
|
شاید به احتمال زیاد بنده مثل دختر و خواهر کوچکتر و فرزند شما باشم . ابتدا ادب بیاموزید و طرز گویش و سپس نوشتن و بعد شعرسرودن را هم . متاسفم .
| |
|
باسلام منونم زنده باشید شاد و سلامت باشید
با تشکر علی ناب اراک | |
|
باسلام منونم زنده باشید شاد و سلامت باشید
همیشه موفق
علی ناب اراک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود
اشتباه تایپی ندارد؟