شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
تنگ چشمان
مغرضان این زمانه می نشانندت به خاک
تنگ چشمان بی بهانه می نشانندت به خاک
تا بخواهی بال خود را وا کنی در آسمان
حاسدان بی آب و دانه می نشانندت به خاک
گر که روزی حسّ شادی گل کند در چهره ات
این جماعت با ترانه می نشانندت به خاک
فکر صبح روشنی بخش هنر هرگز مباش
در هماوردی ،شبانه می نشانندت به خاک
تا نگیرد نخل امّیدت ثمر در زندگی
با زبان تازیانه می نشانندت به خاک
آفتابی از هنر گر در تو روزی سر زند
بی صدا در کنج خانه می نشانندت به خاک
سید علی کهنگی (واسع) شهریور1398
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب حضور شما شاعر گرانقدر همشهریاز محبت شما بسیار سپاسگزارم | |
|
عرض سلام و ادب خدمت شما استاد غرب گرامی،سپاس از حسن توجه شما و بیتهای نغز ارسالی تان | |
|
سلام خدمت شما استاد انصاری عزیز،سپاسگزار محبت شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
واقعیتی تلخ را به نظم کشیده اید 🌺🌺