جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
بهار میشوی
عطر آغوشم ، پر از توت فرنگی هاست
حالا بمان!
مادام تالین تو ام
در شرابه های شیر و آفتاب ..
٭٭٭
کالسکه ی طلایی ما
دو اسب سفید دارد
-بوسه و بغل -
و من بیش از تمام فاصله ها
دوستت دارم ..
٭٭٭
با موومان آب
لَختی بنوش از من ..
منظومه هایِ غریبانه در دل دارم
.
.
.
آوای نرم قو...
٭٭٭
در انجماد جهان
آتش هزارساله ای
بیدار میخوامت ،
همیشه در دلم!
٭٭٭
موکلان آیه های خیس
شاهدختان شریطه ی عشق
.
.
.
اوراد عاشقانه ی آدم..
٭٭٭
تکان تکان دلم
قایق مواجی چشمانت
طوفانی نشوی
دیریست غرق تو ام !
٭٭٭
هزاران شاخه گل سرخ
در معبد تن دارم
.
.
.
رسوایی تاتارستانهاست
عطر چاک پیراهنم ..
٭٭٭
لبهای مارون
گیسوان شب مارس
.
.
.
آتشم باش!
با هارمونی گرم خون و خلیج ...
٭٭٭
موهای خرمایی، در باد
آقا محمدخان ، لرزان
ویران نشوی
ارگ سترگ من !
٭٭٭
گلهای گاردنیا
دامنی از دانتل شب
اینک منم !
واپسین سیب نقره ایِ باغستانها ...
|