يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
در سکوتی ژرف بدنبال واژهای گم شده ام میگردم
آخر تو میدانی آنها هم ازدست من فرار میکنند
شب است و تاریکی و ظلمت و این همه درد های نا گفته
می نشینم به زیر این سقف کبود و قلمم را به حرکت در می آورم
تمام واژه ها را مرور میکنم
امّا کلمه ای پیدا نمیکنم تا بنویسم شاید کمی آرامم کند
غمها یکی بعد از دیگری احاطه ام کرده اند
از هر طرف صدای زوزه شعالها می آید
از طرفی چیرچیرکها برای خود آواز میخوانند
شاید آواز غم باشد
سکوتم را دنبال میکنم
تا برسم بجایی که درد را خلاصه کنم
گردون برایم اینگونه رقم زده
تقدیرآدمها با هم فرق دارد
همه درامتحان الهی هستیم هر کسی به نوعی
آزمون سراسری دانشگاه الهی واستاد همه ما قادرمتعال است
مهم اینجاست که تقلب نکنیم و تقلب به دیگران نرسانیم
تا خداوند از ما راضی باشد در دو دنیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.