سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        سیگارها

        شعری از

        کوروش فلاح نژاد (رِند)

        از دفتر شعر سیاه نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۱۰۵۹۹۹
          بازدید : ۱۲۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)

        تا محو نشوی در شب
        کجا می‌برند ترا بوسیدن سیگارها؟
        اگر چوب‌خط چشم براهی‌ات پر نشود 
        جاده به درونت روانه نمی‌کند
        باردار نمیشوی از زندگی
        اگر چه آکنده شوی از ویارها
        داستان برگها را شبی از دهانت خواهم شنید 
        روزگار بازی دایره‌هاست و پرگارها
        هنگام روشنی از رود خروشان گذر کن
        آلوده به داستان بیش‌و‌کم باشی
        برنده نیستی در شب مست قمارها
        نسیم خاموش فروزه‌ی این تبار نیست
        این گزمه‌ها چاره‌ی دزد‌بازار نیست
        توفان باید شدن تا برکندن بی‌مقدارها
        بر‌ نتاب هرگز که مدعی بر لاف و زبان است 
        خورشید گِل‌آلود نگردد
        با وِز وِز مدام این نابکارها 
        فر و ارج رِندان بیرون از این ماجراست
        لشکر گسیل دارند هر که در این ادعاست
        خوش بوَد محک‌زدن بر این کم‌عیارها
        کوروش فلاح نژاد
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۳
        درود بزرگوار خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۱
        درودها .
        موضوعات مختلفی را در شعر شروع کرده بودید
        .
        جالب بود.
        خندانک
        خندانک
        خندانک
        فرهاد احمدیان
        شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۰۱
        سلام و عرض ادب خدمت جناب فلاح نژاد نوشته ای بسیار زیبا قلم زدید درود فراوان بر شما
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0