جمعه ۲ آذر
عاصی ام شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۲ شماره ثبت ۱۰۵۵۶۱
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
عاصی ام از تمام شیطان ها
حرصی ام از درنده حیوان ها
مردمان شبیه گرگ و چموش
قاتلان تمام دوران ها
با زبان بدون مهر و خضوع
خالی از رحم و پر ز بهتان ها
بهر ما جز ستم روا نشده
صاحبان تمام عنوان ها
بر لبم زیپ بسته ام به سکوت
مثل قفل تمام زندان ها
پر کشیده تبسم و لبخند
از لب و خاطر پریشان ها
می نویسم ولی شکسته شدم
ناتمام است قصه ی خان ها
هر کسی آمد و نشانه گرفت
حرمت و جان و مال انسان ها
کاش ای کاش داوری برسد
بر وحوش درون میدان ها
آن زمان کس به داد کس نرسد
وای بر حال آن پشیمان ها
زهرا اسدی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر بزرگوار ممنونم از محبتتون با مهر خوندید :2 سلامت باشید و : نگاه پرمهر خدا همراه لحظه هاتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست
موفق باشید