دیگه باید نی نی شو، ناش ناش و نای نای بکنم
یه کمی کرشمه و، آخ آخ و وای وای بکنم
دیگه وقتِ اون رسیده که به جایِ دل دِلَک
با یه هَشتک، با حسابِ بانکی بای بای بکنم
دیگه کم کمَک دارن، مهمونا از راه می رِسن
با یه ساکِه مملو از، شلوارِ راه راه می رِسن
اونا که به تازگی، رفته بودن بسوی شهر
با یه خلوار اِفه و ایش ایش و واه واه می رِسن
یه کمی اینوَر و اونوَر، یه کمی به چپ به راس
یه کمی بالا پایین، حمومِ آفتاب با لباس
زن دایی، میگه بیار سینی رو، تنبک بزنم
همه تون بگین ماشالله، حاجی مون چِقد بَلاس
اونطرف قرمه چلو، این وَرِ سفره، تَه دیگه
سرعتِ دندونای ملیحه مثلِ میگ میگه
شوهرِ عمه پری، قابلمه رو بالا کشید
دِ شدی ۲۰۰ کیلو، می تِرِکی... بسه دیگه!
با زبونش می شوره، ظرفای شامو یه تَنه
میگه نونِ تون خوراس، یه تیکه ته دیگ می کَنه
عی بابا... عجیبه زکی...! سرِ سفره ی غذا
دومادِ خان دایی خیکی، داره آروغ می زنه!
یکِ نصفه شب داره، هادی بازم لاف میزنه
داره یه حرفایی از فِراری و داف می زنه
علی به فخری میگه، بچه نره توی حیاط
آقا جون قفلی داره، روو ننه تیکاف می زنه!
خان عمو به شوخی داد زد که بخوابید، دِ خفه
دیگه نِی زدن بسه... اَحمقا ایینا علفه!
یهو امواجِ صداش، گرفت به قلیون و سَری
ذغالا فِرتی پاشید رو فرشِ سالن یه دَفه!
زن دایی میگه کسی اینجا مگه خواب نداره!
کاش بشه که صابخونه کله پاچه بار بذاره
اَبولی خنگه یهو، قندونو زد به ال سی دی
اِبی خوابید با زنش، رو تختخوابم دوباره!
خداییش توو خونمون، هف روزِ هفته مهمونه
واسه یک وعده میاد، اما بی تارف می مونه
خدا یه شانسی بده، توی حموم خیلی یواش
عمه با بُشکه ی ع ن، داره محلی می خونه!
آنیتا یه بار دیگه، رو مبلِ شِزلون شاشیده
زری از دستِ پشه، توو خونه پیف پاف پاشیده
اِسی سگ سیبیل بازم، موهای صورتش رو با،
ماشینِ ریش تراشی، توو روشویی تراشیده
توله ی مهری هنوز، توو راهرو روی لَگنه
گچ های دیوار و با، گوشه ی ناخن می کَنه
خشتکِ شورتِ مامان دوزِ عمو چنگیز و باز
زن عمو با سوزنِ گُنده میخواد کوک بزنه
عروسِ عمه پری بیست و چاری، توو یخچاله
دنبالِ آناناسو آواکادو و پرتقاله
اَرشیا میگه مامان، یخچال شون که خالیه...
خیارش اندازه ی دودولَ مِه...، یه مثقاله
زامبیِ عروس خاله، آویزونه از رو درخت
میکوبه گردوها رو، به دیوار و پایه ی تخت
دایی میگه گردوها یه ماهه دیگه می رِسن
همه اینجا بمونیم، اَه چیه آخه پایِتخت...!
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
۰۴:۰۷