جمعه ۲ آذر
باران که میبارد... شعری از رضا بادزن چین
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۱۰۵۴۱۷
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رضا بادزن چین
|
باران که میبارد هوایی میشود دل
در بند با حال رهایی میشود دل
باران که میبارد هوا بوی تو دارد
غرق دیار آشنایی میشود دل
باران که میبارد به روی چهره یار
مانند لاله آبیاری میشود دل
باران که میبارد غزل میبارد از سر
خون میچکد از دل فدایی میشود دل
باران که میبارد دقیقا مثل چشمم
میگرید آن ابر و بهاری میشود دل
باران که میبارد خم زلف تو ای ماه
دل میبرد از دل روانی میشود دل
باران که میبارد به فکر حال من باش
در فکر تو فکر فنایی میشود دل
باران که میبارد به یادم باش یارا
با یاد تو آرام و جاری میشود دل
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از شما | |
|
سلام ممنون از شما استاد بزرگوار 🌷 | |
|
ممنون از نگاه شما | |
|
تشکر از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قافیه ها را توجه ویژه تری داشته باشید 🙏