جمعه ۲۵ آبان
یار شعری از ابوذر اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۱۰۵۲۶۸
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب ابوذر اسکندری
|
من به این ناز و اداها دارم عادت می کنم
با همان احوالپرسی ها افادت میکنم
دست هر نامحرمی دور باد از گیس تو
موج مویت دست باد و من حسادت می کنم
هرکسی را دیده ام دارد خدایی مهربان
من همین چشمان زیبا را عبادت می کنم
اشهد و انّ که غیر از یار معبودی نبود
بعد هر تکبیر این را من شهادت می کنم
خنده ای می پرّد از لب های ناز و غنچه ات
آه ای محبوب من حس سعادت می کنم
دیده بودی عادتی دارم که دور از شان توست
قول مردان میدهم من ترک عادت میکنم
دست ما کی میرسد بر دامن گلگون تو
از همین گوشه کنار عرض ارادت می کنم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.