سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زیر و رو

    شعری از

    عسل پروانه

    از دفتر شاعردیوانه شهر نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۱۰۵۱۹۸
      بازدید : ۱۴۴   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عسل پروانه
    آخرین اشعار ناب عسل پروانه

    سرما نیاد ابری نخواد حال منو کی میتونه داغون کنه
    بی استرس تو کل شهر چشم منو کی میتونه اشکی کنه
    هم عشقمی هم جونمی دستای تو جای امنه حس بودنه
    میفهممت مثه غمت فهمیدن تو مثه لالایی خوندنه
    (نه عشق من بمون نه پای من بمون منو غم تو باز زمین زده
    دلم اگه دله نفس چه مشکله چرا همیشه زندگیم غمه
    توروز اخرت نشد ببینمت که زندگیمو عاشقی کنم
    بخاطر چشات من خوندم از نگات که گفتی قلبو زیرورو کنم)
    منو یه شب غم دوریت میکشه
    دلم هنوز به بودنت چه خوشه
    صدای من کجا بهت میرسه
    نوای شعرم باز به تو میرسه
    (نه عشق من بمون نه پای من بمون منو غم تو باز زمین زده
    دلم اگه دله نفس چه مشکله چرا همیشه زندگیم غمه
    توروز اخرت نشد ببینمت که زندگیمو عاشقی کنم
    بخاطر چشات من خوندم از نگات که گفتی قلبو زیرورو کنم)
    عسل پروانه
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۷
    درود بزرگوار
    زیبا بود خندانک
    ژکا گرجاسی
    سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۱
    موفق باشید خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0