يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
غم
دلی خونینه داری ز ما روی نگردان
حالی مرا نمانده، ما را دگر نرنجان
تیزی زدی بقلبم، کاش ام هلاک بودم
غم در غمو، غمینم اشکم دگر نریزان
* * *
صیاد
به تیر غمزه دل ما نشانه رفتی
به کجا شتابان بی بهانه رفتی
مرا دل در رخ خود اسیر کردی
صید توام کجا ترک آشیانه رفتی
* * *
کجایی
می ز جام روی تو چو ماه دیدم
آه دل ناله گشته چو ماه خمیدم
کجایی بی وفای دربند و اسیرم
ز دوری غمینم چند ساله ندیدم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد حسنعلی ادیب عزیز و بزرگوار
ممنونم از لطفتون | |
|
سلام و درود بانوی ادیب و فرهیخته
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بانوی ادیب و شاعره عزیز و گرامی و عزیز
ممنونم لطف و مرحمت فرموده اید بانو | |
|
سلام و درد استاد معینی عزیز و گرامی سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود استاد خلیل زاده
ادیب عزیز و گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.