سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      اجل

      شعری از

      مجاهد ظفری

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۱۰۵۰۰۳
        بازدید : ۱۸۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجاهد ظفری
      آخرین اشعار ناب مجاهد ظفری

      مگذار چنین بی دل و بیمار بمیرم
                                  بی جام بلورینم و خمار بمیرم
      خواهم که اجل خواب برآرد که من
                                ترسم به نگاهی غم بیدار بمیرم
      من آن گل مغرورم و در کاخ همایون
                             اقلیم عقابی که چنین خوار بمیرم
      ای پیر خرابات، قدح مست خدایم
                               بگذار چنین شوق به دربار بمیرم
      آهسته برو گر به وداعم نتوانی!!
                                      هرگز نتوانم غم آزار بمیرم!
      شهری ست خیالم همه یاران طوافم
                          ننگ ست به شهری دل بی یار بمیرم
      ای آه که در دیر و حرم راهب دردم
                                 در شور مسلمانم و زنار بمیرم!!
      بیگانه چرایم به وطن حاصل گفتن
                                  درد دگری حاصل گفتار بمیرم!
      شاعر : مجاهد ظفری
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۹
      سلام و درودها سروده نغز و زیبایی است
      درودتان باد
      خندانک خندانک
      خندانک
       حسین یونسی (آرین)
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸
      درود برشما وخوش امدید.
      زنده باشید و پاینده و امیدوار
      زیبا سروده تان را زیبا خواندم
      سبز باشید و افراشته چون سرو چمن
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0