ب مو گفتن برو بانک ،که یه وام بگیروم
زنوم بر زخم خو ،شاید تسلایی ببینوم
به مو گفتن مدن یه نرمه وامی
مگیرن بعدش از مو،سود چارصد دلاری
مگن ضامن بیار ،اونم سه چار تا
منری مین بدن،چه پوله حالا!!؟
موقع گرفتن پول ،که خوب پولی مگیرن
موقع ددن سود ،کاسه گدایی دست مگیرن
به ظاهر ما مسلمونیم ولی حیف
ربا تو کشور ما ،به نام سود بانکی مگیرن
مو ر تو صف کنن ،تا نوبتوم شه
موقع نوبت مو ،ریشوم سفید شه
ولی اقای ایکس،بچه فلان اداره
رییس ساکای پوله ،بری تنده میره
تا موروم بانک ،کارمنده اعصاب ندره
رییس جوابوم نمده ،چون حسابوم پول ندره
امان از بی پولی و جیبای خلی
که سگ او اقازاده، بر مو کلاس مزاره
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد