يکشنبه ۴ آذر
باغبان عشق شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۰۴۵۳۲
بازدید : ۱۵۸ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
بر لب جوی رسیدم
گذر عمر ندیدم !
عابران می گفتند:
باغبان عاشق
با دوکف بیل، راه جوی سد کرده
بذر انگور فشانده بر خاک
منتظر محصول است...
می عشق نوشش باد !
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب خوشرو عزیز
سپاس از لطفتان پاینده باشید
گذر عمرتان ب شادی و کامروایی
🌻🌼🌷🌹 | |
|
درودها استاد استکی بی نظیر و گرامی
سپاس از حضورتان جانتان مانا
🌻🌼🌷🌹 | |
|
درودها بانو کوهواره عزیز سپاسمند مهرتانم پاینده باشید | |
|
درودها جناب رضوی ارجمند
سپاسگزار حضورتانم
شاد و سرافراز باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود بر استاد انصاری مهرپرور
سپاسمند وجود مبارکتانم هرآنچه شادمانی ست از آنتان
🌻🌻🌼🌻🌻 | |
|
درودا جناب صادقی بیدل
سپاس از بودتان برقرار مهر باشید
می عشق نوشتان باد 🌷🌷🌷🌷 | |
|
درودتان باد بانو آهنگران عزیز و مهربان سپاسگزارتانم پاینده باشید رد قلمتان ماندگار | |
|
درودها بر استاد فرهیخته جناب معینی بزرگ منش
سپاس از حضور گرمتان برمدار شادی و آرامش باشید
🌼🌼🌷🌼🌼🌷 | |
|
سلام و درود بر شما جناب آزادبخت ارجمند سپاسگزارتانم باغ دلتان پر از شکوفه های مهر و شادی | |
|
درودها جناب مازیار گرامی
سپاسمندم شعله شادی و نیکبختی در وجودتان فروزان
🌹🌹🌹🌹
| |
|
درود بانو کاسیانی عزیز سپاسگزار وجودتانم سعادتمند باشید | |
|
درودها بانو قارلقی عزیز سپاس از مهر حضورتان احساس خوب میهمان همیشگی وجودتان | |
|
درود بر شما جناب کیانی ارجمند سپاس از وجود گرمتان بهترین ها هدیه ب وجود شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جوی ها هم جویهای قدیم
یک چشمه نزدیک خانه ی ما بیرون آمده بود و آب آن در جوی میریخت و بسیار زلال
آن جوی را باید کنارش نشست و گذر عمر را دید.
بسیار هم عالی.