جمعه ۲ آذر
فصلها شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۱۰۴۳۳۷
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۱۲
|
|
بهار بوی تو را هرگز ندارد
گل روی تو را هرگز ندارد
تابستان گرچه گرمایش زیاد است
گرمی خوی تورا هرگز ندارد
پاییز که فصل دل انگیز رنگهاست
رنگ موی تو را هرگز ندارد
زمستان فصل رویا های عاشق
اما کوی تو را هرگز ندارد
علی ناب. اراک
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام خدمت شما وممنون از نظر بزرگوارانه شما انشالا همیشه سلامت و شاد باشید
علی ناب اراک | |
|
باسلام ممنونم همیشه سرزنده و سلامت باشید لطف حق همیشه یارتان.
علی ناب اراک | |
|
باسلام ممنونم زنده باشید و سلامت و شادی همیشه ارمغان راهتان.
علی ناب اراک | |
|
باسلام ممنونم زنده باشید و سلامت
همیشه شاد و موفق باشید
علی ناب اراک | |
|
باسلام ممنونم زنده باشید
شاد و سلامت باشید
علی ناب اراک | |
|
باسلام ممنونم زنده باشید
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
علی ناب اراک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود