سه شنبه ۱۵ آبان
عشق و انزجار شعری از سارا کیانی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۱۰۴۳۳۳
بازدید : ۳۱۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سارا کیانی
|
تنهای تنهایم کجایی یارم
منم شیشه ی مه آلود از بغض هایم
ندارم همدمی، بشکند بغض هایم
ندارم محرمی بر زخم هایم
تمام آه و اشک و ناله هایم
گشته اند گره هایی در گلویم
محبت های مرده، در درونم
کینه هایی عقده هایی در وجودم
در این دنیای سرد و سنگ و تاریک
تویی! همدمم روحم وجودم
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار خرسندم جناب استکی🙏🏻مانا باشید🌷 | |
|
باعث افتخار من است🙏🏻بسیار خرسندم استاد عزیز،همواره پیروز باشید🌷 | |
|
بی نهایت زیبا🙏🏻تشکر از لطف شما🌷 | |
|
تشکر از دعوتتان🙏🏻بروی چشم،ان شالله اگر فرصت و لیاقت را داشته باشم ،حتمأ🌷 | |
|
سلام جناب مرادی تشکر از لطف بی کران شما🙏🏻🌷
| |
|
درود بر شما بانو باعث افتخار من است🙏🏻 بسیار خرسندم استاد عزیز و ادیب🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید